Veganisme Belgie Veganisme Belgie
Over veganisme in Belgie
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Voorstelling

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Veganisme Belgie -> Voorstelling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lodchjo
Site Admin


Geregistreerd op: 23 Feb 2012
Berichten: 115
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 24-02-2012 09:14:24    Onderwerp: Voorstelling Reageren met citaat

Om het "goede" voorbeeld te geven, zal ik maar een soort voorstelling maken (is niet verplicht in het forum) : ik ben Lode Van de Velde, ik woon met mijn zoontje van 9 in Antwerpen en leef sinds een paar jaar zo veganistisch mogelijk. (Ik ben wel al heel lang vegetariėr.)
Naast het veganisme en activisme hou ik me bezig met fotografie, talen (ik spreek er een stuk of 7), reizen, Esperanto, schrijven, programmeren, muurklimmen, ...

To give the "good" example, i'll make some sort of an introduction (it's optional in the forum, feel free) : i'm Lode Van de Velde, ik live with my 9 y.o. son in Antwerp and for a few years i live as vegan as possible. (I have been a vegetarian for a long time.)
Apart from veganism and activism, i spend time doing photografy, travelling, Esperanto, writing, programming, wall climbing and i have a keen interest in languages. (I speak about 7 more or less.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Maria



Geregistreerd op: 29 Feb 2012
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: 29-02-2012 01:08:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Aha, ik doe mee:
Genaamd Maria (maar niet heus), momenteel 23, al een grote 4 jaar vegetariėr, sinds vorige december (eindelijk) definitief overgeschakeld naar een veganistisch dieet.
Daarnaast fulltime student Kunstwetenschappen in Gent (maar ik woon nog steeds in Brugge), met als voornaamste interesses literatuur allerhande, film, muziek (vooral new wave en consoorten, klassiek en jazz) en natuurlijk, beeldende kunsten.
Hobbygewijs hou ik me graag bezig met mijn maandelijks absintkaffeetje in Brugge.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sandy



Geregistreerd op: 27 Feb 2012
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 29-02-2012 07:57:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Oja ik wil ook! Ik ben Sandy, sinds mijn 12 jaar vegetariėr en sinds mijn 20ste veganist. Das nu 5 jaar geleden. Ik ben enorm gepassioneerd door koken en voornamelijk bakken! Veganistische desserts maken (en eten) is volledig mijn ding! Verder ben ik natuurfotografe en trek ik heel graag de natuur in met m'n honden. Ik heb eindeloos veel liefde voor dieren en probeer ze zoveel als ik kan te helpen. Ik ben momenteel aan het studeren voor bakker om binnenkort een veganistisch koffie en taart-huisje te kunnen openen! Liefs!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mästerkatten



Geregistreerd op: 11 Apr 2012
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 11-04-2012 09:05:33    Onderwerp: Charlotte Reageren met citaat

Ik zal me dan ook hier voorstellen in dit onderwerp, als eerste berichtje in het forum Smile
Ik ben Charlotte, 21 en studente taal- en letterkunde in Gent. Ik ben al van mijn veertiende vegetariėr en schipperde van mijn zeventiende tot een paar maanden geleden tussen vegetarisme en veganisme: ik at veganistisch op kot, maar in het weekend en tijdens de vakantie (als ik thuis was) wilden mijn ouders niet veganistisch koken. Ik ben al van mijn vijftiende ofzo migrainelijder, maar een half jaar geleden werd het te erg en heeft de dokter mij geadviseerd totaal geen zuivel meer te eten (en ook geen chocolade Sad ). Dat was voor mijn ouders het teken dat ze zich thuis wel zouden moeten aanpassen! Ik ben heel blij dat ik nu eindelijk volledig veganist kan zijn en leef sinds die beslissing vrijwel migrainevrij. Joepie!
Verder valt er niet zoveel te vertellen. Ik ben praesis bij de Groene Studenten in Gent, heb een grote interesse in vogels (vooral uilen), ga heel graag wandelen met mijn windhond en heb een behoorlijk aantal tatoeages.
Ik ben wel blij dit forum te hebben ontdekt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lodchjo
Site Admin


Geregistreerd op: 23 Feb 2012
Berichten: 115
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 11-04-2012 09:41:12    Onderwerp: Re: Charlotte Reageren met citaat

Hey,
Welkom Charlotte! (Maria en Sanci ook welkom natuurlijk, maar met hen had ik al contact via facebook. Wink
Suggesties en opmerkingen over het forum zijn altijd welkom!
Groetjes,
Lode
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Maria



Geregistreerd op: 29 Feb 2012
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: 11-04-2012 13:37:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Woehoew, veganisten aan de Blandijn!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Veganisme Belgie -> Voorstelling Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum