Veganisme Belgie Veganisme Belgie
Over veganisme in Belgie
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zondag 18 november 2012: Vegan Outreach in Oostende

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Veganisme Belgie -> Activiteiten en acties
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lodchjo
Site Admin


Geregistreerd op: 23 Feb 2012
Berichten: 115
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 31-10-2012 13:24:29    Onderwerp: Zondag 18 november 2012: Vegan Outreach in Oostende Reageren met citaat

Wie wil er Zondag 18 november in Oostende de dieren vertegenwoordigen op de Bite Back Vegan Outreach, niet ver van waar Vlaanderen Varkensland ook hun tenten opslaan!? We staan er van 12.30u tot 18u (opzetten en afbreken tent inbegrepen)

De Vegan Outreach gaat door op de kruising Adolf Buylstraat, Madridstraat en Koningsstraat. Dit is m.a.w. aan het Marie Joséplein, waar de bussen en de tram stopt (dus voor mensen die met het openbaar vervoer komen - hop op de tram richting De Panne en stap daar af of alternatief: wandel 975 m te voet vanaf station. (Kapellestraat, aan Grote Markt linksaf de Adolf Buylstraat inslaan en op het einde van de straat staan we).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
hartwon



Geregistreerd op: 12 Nov 2012
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 12-11-2012 22:16:42    Onderwerp: Bite Back Vegan Outreach Oostende Reageren met citaat

Ik wil meedoen aan de vegan outreach in Oostende.
'k Ben wel nog nooit voorlichter geweest, maar wel op de hoogte van de situatie. Is het mogelijk om wat meer te schetsen wat er juist te gebeuren valt? Je mag mij altijd mailen etc.

Mvg,

Hartwin
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lodchjo
Site Admin


Geregistreerd op: 23 Feb 2012
Berichten: 115
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 12-11-2012 23:23:31    Onderwerp: Re: Bite Back Vegan Outreach Oostende Reageren met citaat

hartwon schreef:
Ik wil meedoen aan de vegan outreach in Oostende.
'k Ben wel nog nooit voorlichter geweest, maar wel op de hoogte van de situatie. Is het mogelijk om wat meer te schetsen wat er juist te gebeuren valt? Je mag mij altijd mailen etc.

Mvg,

Hartwin


Bedankt voor je berichtje, hulp is altijd welkom! Tijdens de Vegan Outreach willen we mensen sensibiliseren rond het dierenleed dat achter de bio-industrie schuilgaat en de mensen aansporen om meer plantaardige voeding te gebuiken. Ik zal meer details in een persoonlijk berichtje schrijven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Veganisme Belgie -> Activiteiten en acties Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum