Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
lodchjo Site Admin
|
Geplaatst: 31-10-2012 13:24:29 Onderwerp: Zondag 18 november 2012: Vegan Outreach in Oostende |
|
|
Wie wil er Zondag 18 november in Oostende de dieren vertegenwoordigen op de Bite Back Vegan Outreach, niet ver van waar Vlaanderen Varkensland ook hun tenten opslaan!? We staan er van 12.30u tot 18u (opzetten en afbreken tent inbegrepen)
De Vegan Outreach gaat door op de kruising Adolf Buylstraat, Madridstraat en Koningsstraat. Dit is m.a.w. aan het Marie Joséplein, waar de bussen en de tram stopt (dus voor mensen die met het openbaar vervoer komen - hop op de tram richting De Panne en stap daar af of alternatief: wandel 975 m te voet vanaf station. (Kapellestraat, aan Grote Markt linksaf de Adolf Buylstraat inslaan en op het einde van de straat staan we). |
|
Terug naar boven |
|
|
hartwon
|
Geplaatst: 12-11-2012 22:16:42 Onderwerp: Bite Back Vegan Outreach Oostende |
|
|
Ik wil meedoen aan de vegan outreach in Oostende.
'k Ben wel nog nooit voorlichter geweest, maar wel op de hoogte van de situatie. Is het mogelijk om wat meer te schetsen wat er juist te gebeuren valt? Je mag mij altijd mailen etc.
Mvg,
Hartwin |
|
Terug naar boven |
|
|
lodchjo Site Admin
|
Geplaatst: 12-11-2012 23:23:31 Onderwerp: Re: Bite Back Vegan Outreach Oostende |
|
|
hartwon schreef: |
Ik wil meedoen aan de vegan outreach in Oostende.
'k Ben wel nog nooit voorlichter geweest, maar wel op de hoogte van de situatie. Is het mogelijk om wat meer te schetsen wat er juist te gebeuren valt? Je mag mij altijd mailen etc.
Mvg,
Hartwin |
Bedankt voor je berichtje, hulp is altijd welkom! Tijdens de Vegan Outreach willen we mensen sensibiliseren rond het dierenleed dat achter de bio-industrie schuilgaat en de mensen aansporen om meer plantaardige voeding te gebuiken. Ik zal meer details in een persoonlijk berichtje schrijven. |
|
Terug naar boven |
|
|
|