Veganisme Belgie Veganisme Belgie
Over veganisme in Belgie
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Kleine acties van thuis uit

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Veganisme Belgie -> Activist handbooks
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lodchjo
Site Admin


Geregistreerd op: 23 Feb 2012
Berichten: 115
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 15-10-2012 21:47:42    Onderwerp: Kleine acties van thuis uit Reageren met citaat

Dingen die je van thuis uit kan doen:
    * Tekenen en verspreiden van petities
    * Opmaken en/of verzenden van sensibiliserende flyers
    * Schrijven en verzenden van artikels voor tijdschriften enz.
    * Aan fabrikanten vragen om één van de neveningrediënten in producten te vervangen door een plantaardig alternatief. (Voorbeeld: vragen om de melkroom in soep te vervangen door sojaroom.)
    * Winkels die foie gras verkopen attent maken op dit leed en ze vragen dit niet meer in te kopen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
lodchjo
Site Admin


Geregistreerd op: 23 Feb 2012
Berichten: 115
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 15-10-2012 22:10:36    Onderwerp: Voorbeeldbrief Reageren met citaat

Deze brief stuurde ik aan Delhaize ivm hun bio-soep, die ik niet koop omdat er room in zit. Hopelijk helpt het...

Geachte,
Ik ben heel blij dat het aanbod bio-producten van Delhaize steeds uitgebreid wordt. Namens de klanten met lactoseintolerantie, vegetariërs en veganisten zou ik graag de suggestie doen om de melkroom die in de bio-soepen zit, te vervangen door sojaroom. Met deze eenvoudige aanpassing kunnen heel wat meer klanten uw producten consumeren, ongemakken (door de lactose) vermeden worden en moeten er minder dieren uit de melkindustrie lijden. Alvast bedankt om mijn suggestie in overweging te nemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Veganisme Belgie -> Activist handbooks Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum